مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-29بين الملل

حماس: هرگز اجازه نمی دهیم مردم دچار گرسنگی شوند


رییس بخش روابط عربی و اسلامی جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که رفع محاصره جنایتکارانه و پایان رنج های مردم غزه هدف اصلی حماس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل الحیه ، رییس بخش روابط عربی و اسلامی جنبش حماس تاکید کرد محاصره غزه جنایتی سیاسی و بشری است که مسئولیت کامل آن بر عهده اشغالگران اسراییلی است.

این مقام فلسطینی در سخنرانی خود گفت: ما هرگز اجازه نمی دهیم مردم دچار گرسنگی شوند و هدف خود را شکستن محاصره غزه و کاهش رنج و محنت های ساکنان آن قرار داده ایم.

الحیه افزود: موضوع فلسطین به عنوان مساله ملی ما در معرض چالش های بزرگ و جدی قرار دارد و تلاش های زیادی برای حذف آن انجام می شود، ما مسئولیت سنگینی داریم و معتقدیم حماس باید فوراً برای تشکیل یک رهبری ملی جامع و طراحی استراتژی ملی متحد در برابر اشغالگران تلاش کند.

پیشتر نیز، خلیل الحیه در سخنرانی خود بر لزوم وحدت جهان اسلام حول محور فلسطین تاکید کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم نماز عید قربان که در نوار غزه برگزار می شد، تاکید کرد: روز عید قربان روز ایثار، فداکاری و از جان گذشتن، و همچنین روز امید به رحمت الهی است.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود موج های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، همچنان مساله فلسطین نماد وحدت امت اسلامی و مسج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: هرگز اجازه نمی دهیم مردم دچار گرسنگی شوند

حماس: هرگز اجازه نمی دهیم مردم دچار گرسنگی شوند