مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 11:022022-07-29سياسي

به هیچ وجه متروکه شدن کالا پذیرفتنی نیست/ همه دستگاه ها را به خط می کنیم


از حیث صیانت از بیت المال و حقوق مردم، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که اموال و ارزهایی برای واردات کالای مورد نیاز به کشور صرف شود ولی این کالاها در زیر آفتاب و در هوای شرجی فاسد و متروکه شوند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از بازدید چهار ساعت و نیم حجت الاسلام محسنی اژه ای از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و انبارهای بندر، گمرک و سازمان اموال تملیکی این استان، شب گذشته جلسه ویژه بررسی راهکارهای تعیین تکلیف و ساماندهی وضعیت انبارهای بندر، گمرک و سازمان اموال تملیکی بوشهر با حضور رییس قوه قضاییه و همه دستگاه های مسوول برگزار شد.

در این جلسه، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، قائم مقام وزیر صمت، استاندار بوشهر، مسئولان قضایی استان و متولیان بخش گمرک بوشهر حضور داشتند.

یکی از دستورکارهای این جلسه، بررسی وضعیت و تعیین تکلیف 976 خودروی لوکس و 300 دستگاه ماشین آلات سنگین ویژه راه سازی بود که در انبارهای گمرک بوشهر نگهداری می شدند.

در جلسه مزبور مشخص گردید که ترخیص این خودروها و ماشین آلات با 4 مانع مواجه است که عبارتند از: بحث سنوات؛ ناظر بر نحوه واردات ماشین آلات مستعمل تا عمر حداکثر 5 سال ؛ مجوز استاندارد ؛ مجاز نبودن واردات خودروی بالای 2500 سی سی ؛ عدم اجازه ترخیص به خودروهای بالای 40 هزار دلار .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هیچ وجه متروکه شدن کالا پذیرفتنی نیست/ همه دستگاه ها را به خط می کنیم

به هیچ وجه متروکه شدن کالا پذیرفتنی نیست/ همه دستگاه ها را به خط می کنیم