مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-29حوادث

جزییات خسارت سیل در غرب مازندران/ 3 مفقودی و 3 فوتی در حادثه سیلاب در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی شیرکلایی سرپرست مدیریت بحران مازندران امروز درباره آخرین وضعیت سیلاب در استان، اظهار کرد: مسیر کندوان با گل و لای آسیب دیده و مشکل برای  تردد خودرو مسافران وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل قطعی برق در محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستاهای ساتر، مکارود و قطعی سایت ایرانسل، افزود: در ارتباط با مشکل برق اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت هستند که تا یک ساعت دیگر وارد مدار می شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه راه 10 روستا به دلیل آورده  سیل در محور فرعی ناتر دلیر مسدود است، تصریح کرد: همچنین روستای واسکول در محاصره سیلاب قرار دارد که سه مفقودی و سه جنازه در این منطقه  پیاده شده است.

محمدی یادآور شد: ابتدای جاده دلیر روستای فولادکلا 30 نفر در محاصره سیل قرار گرفتند و دو نفر داخل رودخانه افتادند.

وی به تخریب دیواره محور مسیر سه هزار و همچنین آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و  دو ساختمان در حاشیه رودخانه در شهرستان تنکابن، اضافه کرد: یک ساختمان به دلیل آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب شد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران بیان کرد: در شهرستان کلاردشت مشکل قابل توجهی در منطقه کلاردشت  نبود فقط در بحث آب شرب به دلیل گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خسارت سیل در غرب مازندران/ 3 مفقودی و 3 فوتی در حادثه سیلاب در مازندران

جزییات خسارت سیل در غرب مازندران/ 3 مفقودی و 3 فوتی در حادثه سیلاب در مازندران