مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:022022-07-29سياسي

لزوم تشریح فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم


ائمه جمعه کرمان بر لزوم تشریح فلسفه قیام عاشورا در ایام محرم توسط وعاظ تأکید کردند و گفتند: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عزاداران در مجالس جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه های نماز جمعه اظهر کرد: در آستانه ماه محرم هستیم عزاداری ها باید بر اساس دستورات دینی و تقوای الهی باشد و هیئت امنای مساجد و تکایا مراقبت کنند با صدای بلندگو همسایه آزاری نشود.

حجاب زن ایرانی الگوی زنان دیگر جوامع است وی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید کرد و گفت: افرادی که علائم بیماری کرونا دارند نباید در مجالس عزاداری شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت مسأله حجاب و عفاف تصریح کرد: زن ایرانی با حجاب اسلامی باید الگو برای زنان سایر جوامع باشد و به آنچه قانون دستور داده عمل کند.

وزارت جهاد از نخلداران ریگانی حمایت کند حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ابراز کرد: آرمان امام حسین(ع) برای ما زنده است و باید فلسفه قیام خونین کربلا در عزاداری ها توسط واعظان تشریح شود.

رضا زاده به خشکیدگی خوشه های خرمای نخلداران ریگانی اشاره کرد و از وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت از نخلداران ریگانی شد و افزود: نخلداران ریگان یک سال از دسترنج آنها در پی گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشریح فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم

لزوم تشریح فلسفه قیام اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم