مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:422022-07-29اقتصادي

4 میلیارد تومان اعتبار به مناطق عشایری شهرستان دهاقان اختصاص یافت


در سفر امروز و بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان 4 میلیارد تومان اعتبار و همچنین قیر برای ایجاد و ترمیم جاده های دسترسی تخصیص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، عباس پاپی زاده رییس سازمان امور عشایر کشور پیش از ظهر امروز در بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان اظهار داشت: در 2 روز گذشته بازدید هایی از شهرستان های عشایری استان اصفهان داشته ایم، با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی و ضرورت آمادگی دستگاه های عضو مدیریت بحران، هماهنگی هایی با فرمانداران مناطق عشایری استان انجام شد و هشدارها و اقدامات لازم در خصوص خسارات کمتر به جامعه عشایری انجام شد و همچنین خانوارهای مستقر در مسیر رودخانه های فصلی نسبت به جابه جایی اقدام کردند و تاکنون مشکل خاصی برای جامعه عشایری رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه عشایری  از جمله جاده دسترسی و آب آشامیدنی گفت: در سال جاری جهش خیلی خوبی را در اعتبارات پروژه های عشایری خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم پروژه های چشمگیری در راستای تأمین آب شرب، ایجاد و ترمیم جاده های دسترسی به بهره برداری برسانیم.

پاپی زاده با اشاره به بازدید از خانوارهای عشایری و زیرساخت های آن ها در مناطق عشایری گفت: در سفر امروز اعتبار 4 میلیارد تومانی و همچنین قیر برای  ایجاد و ترمیم جاده های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیارد تومان اعتبار به مناطق عشایری شهرستان دهاقان اختصاص یافت

4 میلیارد تومان اعتبار به مناطق عشایری شهرستان دهاقان اختصاص یافت