مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:522022-07-29سياسي

نقدهای خبرنگاران مازندرانی در مسیر هدایت گری است


استاندار مازندران با بیان اینکه از نقدهای منصفانه استقبال می کنیم، گفت: نقدهای خبرنگاران در استان در مسیر هدایت گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی پور عصر امروز در مراسم استانی روز خبرنگار که در سینمای جهان نمای شهرستان چالوس برگزار شد، به جایگاه رفیع خبرنگاران اشاره کرد و افزود: مبنای ایدئولوژیک ما و بزرگترین روایت تاریخ ما تمایز حق و باطل است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدی خبرنگار در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دنیا در دوران دفاع مقدس به جهت مخابره اخبار خبرنگاران دفاع مقدسی تسلیم مظلومیت ایران اسلامی شد.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی افزود: شهید صارمی نماینده یک جریان فکری رسانه ای است و باید تلاش شود این جریان فکری در دنیا منتشر شود.

حسینی پور از خبرنگاران به عنوان قشر زحمتکش یاد کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه با چراغ قلم در سایه مجاهدت لحظه به لحظه برای روشن نگه داشتن مرزهای آگاهی جامه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه ای مازندران در عرصه رسانه ای کشور ممتاز است، خاطرنشان کرد: بافرهنگ ترین، غنی ترین ، عادل ترین و انقلابی ترین خبرنگاران در سطح استان مازندران فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدهای خبرنگاران مازندرانی در مسیر هدایت گری است

نقدهای خبرنگاران مازندرانی در مسیر هدایت گری است