مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:172022-07-30اقتصادي

حضور تیم های امدادی صنعت آب و برق در مناطق سیل زده


در پی بارندگی های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از پاون ، از بامداد روز چهارشنبه بارش هایی با عنوان مونسون در آسمان کشور شروع شد که این بارندگی ها از قبل توسط بخش های تخصصی وزارت نیرو پیش بینی و هشدارهای لازم برای آگاه سازی مردم از شرایط جوی و به منظور اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاه های خدماتی و اجرایی صادر شد.

همزمان با اعلام هشدار سیلاب برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، نیروها و تیم های عملیاتی با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمده و به محض جاری شدن سیل در استان های نیمه جنوبی کشور به محل اعزام شدند.

پس از وقوع سیلاب های متعدد در استان های شیراز، تهران، سیستان و بلوچستان و غیره به رغم لایروبی و ساماندهی رودخانه های کشور که در ماه های اخیر صورت گرفته بود، این حضور گسترده نیروهای عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق در مناطق مختلف سیل زده بود که به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط حدی و لزوم آمادگی و مواجهه با ویژگی های کنونی آب و هوایی، صبح روز گذشته رییس جمهور به وزرا دستور بسیج تمامی امکانات در مواجهه با سیل را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم های امدادی صنعت آب و برق در مناطق سیل زده

حضور تیم های امدادی صنعت آب و برق در مناطق سیل زده