مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-30سياسي

خبرگزاری فارس نمونه بارز رسانه در طراز جریان انقلاب است


مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور، خبرگزاری فارس را نمونه بارز رسانه در طراز جریان انقلاب معرفی کرد و گفت: شاخصه های یک رسانه در طراز انقلاب در خبرگزاری فارس نمونه عینی داشته و باید در سطح دیگر رسانه ها گسترش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان ظهر امروز در دیدار با اعضای دفتر تحریریه خبرگزاری فارس گیلان در دفتر این خبرگزاری در رشت با بیان اینکه واقعه عاشورا به نوعی جنگ روایت ها در تاریخ اسلام بوده است، اظهار کرد: امروز اگر رسانه نباشد در کربلای ایران در طول تاریخ اتفاقات ناخوشایندی رخ می داد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب خبرگزاری فارس در گسترش گفتمان و جریانسازی انقلاب اسلامی گفت: امروز خبرگزاری فارس یکی از رسانه های جریان ساز در جمهوری اسلامی است که بسیاری از توطئه و بحران ها را توسط قلم خبرنگاران خود در سطح کشور برطرف کرده است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان مهم ترین ویژگی خبرگزاری فارس را مستقل بودن آن دانست و بیان کرد: اگر هویت و استقلال خبرگزاری فارس مورد خدشه وارد شود هیچ موفقیتی در رسانه جریان انقلاب حاصل نمی شود که خوشبختانه این امر تاکنون رخ نداده است.

محمدیان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ استقلال توسط رسانه های جمهوری اسلامی بیان کرد: رسانه ای می تواند به تفکر انقلاب نزدیک باشد که استقلال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس نمونه بارز رسانه در طراز جریان انقلاب است

خبرگزاری فارس نمونه بارز رسانه در طراز جریان انقلاب است