مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:322022-07-30سياسي

همکاری سپاه و جهاد در رفع محرومیت بخش کشاورزی روستاها موثر بوده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کارهای مشترک بین سپاه و جهاد در روستاها به رفع مشکلات و محرومیت زدایی در حوزه بخش کشاورزی منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی ظهر امروز در نشست هماهنگی آبرسانی به روستاهای استان قزوین که با حضور سردار رستم علی رفیعی آنانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شده بود، افزود: با تفاهم نامه ای که امروز به امضا می رسد، آبرسانی به روستاهای استان در دستور کار این دو نهاد قرار می گیرد.

  وی اضافه کرد: در حوزه آبرسانی و استخرهای معیشتی بسیج سازندگی فعالیت بسیار خوبی داشته که امیدواریم استمرار یابد.

  افلاطونی تصریح کرد: در سال زراعی جاری با وجود اینکه 70 درصد کاهش سطح کشت داشتیم، اما حدود 160 هزار تن گندم خریداری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 40 درصد رسیده است.

  این مسئول بیان داشت: در حوزه زنان روستایی با اعتبارات موجود می توان به اشتغال زایی و توانمندی این اقشار اقدام که در این راستا می توان با کمک پایگاه های بسیج و ظرفیت سپاه به اهداف مورد نظر برسیم.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: ظرفیت های شیلات در استان مغفول مانده بود و هم اکنون میزان تولید ماهی زیر چهار هزار تن است که اگر بتوانیم یک اقدام کوچک انجام دهیم، این رقم به 9 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سپاه و جهاد در رفع محرومیت بخش کشاورزی روستاها موثر بوده است

همکاری سپاه و جهاد در رفع محرومیت بخش کشاورزی روستاها موثر بوده است