مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 13:022022-07-30دانش

آموزش نخستین گروه دانشجویان پزشکی در دانشگاه عراق آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در اجلاس معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سازمان های وابسته، گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به راه اندازی شعبه بین الملل در دانشگاه سبطین عراق گفت: از اکتبر 2022 نخستین گروه دانشجویان پزشکی تحصیل خود را در دانشگاه سبطین آغاز خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین قناعتی در اجلاس معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سازمان های وابسته، گفت: حقیقتاً قرآن کریم پیش از آنکه جهانی شدن توسط کشور های غربی مطرح شود به این مقوله مهم پرداخته است.

چنانچه در آیه شریفه ای از سوره حجرات آمده است که ای مردم ما همه شما را نخست از مرد و زنی آفریدیم و آنگاه شعبه های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا یکدیگر را بشناسید، همانا گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی ایران دستاورد های بزرگ و ارزشمندی در حوزه علم و فناوری داشته که باید به خوبی معرفی شوند، افزود: بسیار امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت و مدیرکل همکاری های بین الملل بتوانیم در مسیر معرفی و شناساندن این دستاورد ها و محصولات و تجهیزات حوزه علوم پزشکی در داخل و خارج از کشور جهش بزرگی را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نخستین گروه دانشجویان پزشکی در دانشگاه عراق آغاز می شود

آموزش نخستین گروه دانشجویان پزشکی در دانشگاه عراق آغاز می شود