مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:072022-07-30سياسي

امنیت منطقه بازیچه حفاران غیرمجازمعدن طلای اندریان/ تشکیل 350 پرونده برای طلا دزدان


رییس دادگاه عمومی بخش خاروانا، از برخورد قاطع و بدون مسامحه با حفاران غیرمجاز معدن طلای اندریان و شبکه های مرتبط با غارت این ثروت ملی در منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام رضا سمیعی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این که امنیت و آرامش منطقه تحت تاثیر فعالیت و اقدامات مجرمانه حفاران غیرمجاز در معدن طلای اندریان قرار گرفته و شبکه غارت این ثروت ملی، امنیت عمومی و آرامش روانی اهالی را به هم زده است، اظهار داشت: در برخورد با این افراد، به هیچ عنوان کوتاهی نکرده ایم و تاکنون صدها پرونده قضایی و امنیتی برای این افراد تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به آمار پرونده های قضایی تشکیل شده در خصوص معدن طلای اندریان خاطرنشان کرد: از سال 97 تاکنون، بالغ بر 350 پرونده مرتبط با فعالیت حفاران غیرمجاز طلا تشکیل یافته که در این میان، بیشترین تعداد پرونده با 137 فقره مربوط به سال 98 بوده و کم ترین آمار نیز متعلق به سال جاری با 9 پرونده بوده است.

سمیعی در ادامه افزود: بخش قابل توجهی از این پرونده ها منجر به صدور احکام زندان برای متخلفان تا دو سال حبس شده است.

رییس دادگاه های عمومی بخش خارونا در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوالی در خصوص اقدامات بازدارنده قضایی و انتظامی برای برخورد با حفاران غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت منطقه بازیچه حفاران غیرمجازمعدن طلای اندریان/ تشکیل 350 پرونده برای طلا دزدان

امنیت منطقه بازیچه حفاران غیرمجازمعدن طلای اندریان/ تشکیل 350 پرونده برای طلا دزدان