مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 19:022022-07-30اقتصادي

افزایش دستمزد کارگری کمکی به این قشرنکرد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجانوی ارزش گذاری کالاها با قیمت جدید، افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را از دیگر مشکلات متناوب برای فعالان این حوزه دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان سجاد نباتچیان در همایش اصناف، صنعتگران و معدن کاران استان زنجان به حضور 30 ساله خود در جلسات این چنینی اشاره و اظهار کرد: آنچه خواهم گفت یک تجربه چند 10 ساله است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تشریح سرگذشت چندین دهه صنعت معدن و تجارت استان افزود: در این میان مشکلاتی که توسط مسؤولان تصمیم گیر به این حوزه تحمیل شده است در نوع خود قابل توجه است که اخذ مالیات 9 درصدی به عنوان ارزش افزوده و تحویل آن به دارایی از مهمترین تصمیمات چالش برانگیز بوده است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به حذف مشوق های صادراتی اشاره و تاکید کرد: 5 درصد تعرفه گمرکی برای ماشین آلات وارداتی هم به مشکلات موجود اضافه شده است.

وی ارزش گذاری کالاها با قیمت جدید، افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را از دیگر مشکلات متناوب برای فعالان این حوزه دانست و گفت: آنچه در این میان جالب توجه است که این که مبلغ تصویب شده از جیب کارفرمای رفت ولی کمکی به قشر کارگری هم نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دستمزد کارگری کمکی به این قشرنکرد

افزایش دستمزد کارگری کمکی به این قشرنکرد