مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 19:472022-07-30اجتماعي

2 نفر در سیلاب ایوانکی ناپدید شدند/ جست وجوها ادامه دارد


دو نفر بر اثر جاری شدن سیلاب در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار ناپدید شدند و جست وجوی نیروهای امدادی برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بارندگی ها در برخی نقاط استان سمنان از ظهر امروز شدت گرفته و در شهرستان گرمسار نیز سیلاب وارد بخش هایی از مسیرهای ارتباطی شده است.

به گفته نیروهای امدادی، دو نفر بر اثر جاری شدن سیلاب در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار ناپدید شدند و جست وجوی نیروهای امدادی برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد.

کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفته در پی اعلام مفقود شدن این دو نفر، جلسه اضطراری ستاد بحران شهرستان گرمسار تشکیل شده و نیروهای امدادی به محل مفقود شدن آن ها اعزام شده اند.

وی با اشاره به سرریز شدن بند خاکی ایوانکی گفت: به علت بارندگی شدید، آورد رودخانه به قدری افزایش یافته که حجم یک میلیون مکعبی سد تغذیه مصنوعی پایین دست ایوانکی جوابگوی آن نبود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: به منظور پیشگیری از ورود آب به مزارع و باغ های پایین دست، نیروهای امدادی و راهداران برای کاهش خسارت های احتمالی، سیلاب را به مسیری دیگر هدایت کردند.

معاون عمرانی استاندار سمنان هم دقایقی پیش به فارس گفت: تلاش برای یافتن  دو کارگر شرکت پیمانکاری در ایوانکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نفر در سیلاب ایوانکی ناپدید شدند/ جست وجوها ادامه دارد

2 نفر در سیلاب ایوانکی ناپدید شدند/ جست وجوها ادامه دارد