مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 23:272022-07-30اقتصادي

35 شهر استان فارس درگیر سیل / مسدود شدن ورودی شیراز-اصفهان


به دنبال بارندگی ها در استان فارس 35 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و شدت بارندگی در برخی شهرها مانند شهر شیراز افزایش یافته است.

- به دنبال بارندگی ها در استان فارس 35 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و شدت بارندگی در برخی شهرها مانند شهر شیراز افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ورودی شیراز_اصفهان و پل شهید اسکندری در محور شیراز_مرودشت به دلیل بارندگی شدید مسدود شده و خیابان صنایع نیز به دلیل بارندگی شدید یک طرفه است.

خلیل عبداللهی شنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال بارندگی ها در استان فارس 35 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و شدت بارندگی در برخی شهرها مانند شهر شیراز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز نزدیک به 55 میلیمتر بارندگی داشته ایم گفت: در حال حاضر معابر شیراز دچار آبگرفتگی شدید شده است.

مدیرکل مدیریت بحران افزود: ورودی شیراز_اصفهان و پل شهید اسکندری در محور شیراز_مرودشت به دلیل بارندگی شدید مسدود شده اند و خیابان صنایع نیز به دلیل بارندگی شدید یک طرفه شده است.

عبداللهی گفت: هم اکنون با توجه به بارندگی ها، مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آبگرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل است و نیروهای خدمات رسان شهرداری در حال تخلیه کردن آب ناشی از بارندگی در این منطقه هستند تا تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 شهر استان فارس درگیر سیل / مسدود شدن ورودی شیراز-اصفهان

35 شهر استان فارس درگیر سیل / مسدود شدن ورودی شیراز-اصفهان