مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 07:272022-07-31اجتماعي

141، شماره ای که بهتر است این روزها مسافران به یاد داشته باشند


شامگاه هفتم مردادماه، بعد از سیل در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، 12 دستگاه ماشین آلات راهداری در محل حضور داشتند و تلاش لازم را برای جلوگیری از انسداد محور اراک- فرمهین انجام داده اند تا مشکلی در این مسیر ایجاد نشود.

- شامگاه هفتم مردادماه، بعد از سیل در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، 12 دستگاه ماشین آلات راهداری در محل حضور داشتند و تلاش لازم را برای جلوگیری از انسداد محور اراک- فرمهین انجام داده اند تا مشکلی در این مسیر ایجاد نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاکم بر کشور در روزهای اخیر، توصیه می شود حتما قبل اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها اطلاع حاصل کرده و حتما به توصیه کارشناسان سامانه 141 عمل کنید.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شامگاه هفتم مردادماه، بعد از سیل در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، 12 دستگاه ماشین آلات راهداری در محل حضور داشتند و تلاش لازم را برای جلوگیری از انسداد محور اراک- فرمهین انجام داده اند تا مشکلی در این مسیر ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: در شهرستان های ساوه، زرندیه، خمین و محلات و فراهان بیشترین درگیری، در حوزه راه ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

141، شماره ای که بهتر است این روزها مسافران به یاد داشته باشند

141، شماره ای که بهتر است این روزها مسافران به یاد داشته باشند