مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-31اقتصادي

پروژه های برق به منابع طبیعی سمنان صدمه نزند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: پروژه های صنعت برق در استان باید با کمترین صدمه به عرصه های منابع طبیعی به انجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان اظهار کرد: با همکاری و تعامل دوجانبه، پروژه های صنعت برق در استان با کمترین صدمه به عرصه های منابع طبیعی به انجام برسد.

وی، نقش مردم را در امر حفاظت از عرصه های ملی بسیار مهم دانست و افزود: در سال های اخیر با توجه به فعالیت های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، آگاهی عمومی افزایش یافته و آحاد مردم نسبت به عرصه های طبیعی احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به گذشته دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: اگر همکاری و مسؤولیت پذیری از سوی عموم مردم تداوم داشته باشد، شاهد کاهش تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان خواهیم بود.

وی گفت: جنگل ها از بزرگ ترین سرمایه های کشور هستند و در شرایط جدید که ما با تغییرات اقلیمی شدید و خشک سالی روبه رو هستیم، باید بیش از هر زمان دیگری نسبت به حفظ این موهبت و سرمایه الهی اهتمام داشته باشیم.

مرادی حقیقی عنوان کرد: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی بدون همکاری و مشارکت مردم میسر نیست و باید فرهنگ سازی را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های برق به منابع طبیعی سمنان صدمه نزند

پروژه های برق به منابع طبیعی سمنان صدمه نزند