مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-31سياسي

طرح اطعام و احسان حسینی هم زمان با ایام محرم و صفر


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، هم زمان با ایام محرم و صفر، طرح اطعام حسینی در 72 آشپزخانه استان گیلان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می شود، اظهار کرد: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، مساجد و گروه های جهادی انجام خواهد شد.

وی، به تعداد آشپزخانه هایی که در ماه محرم و صفر در آنها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود، اشاره کرد و افزود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در 72 آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، سال گذشته 555 هزار و 500 پُرس غذای گرم به ارزش ریالی حدود 19 میلیارد و 400 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

اهرابی، با اشاره به اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع خواهد شد، بیان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطعام و احسان حسینی هم زمان با ایام محرم و صفر

طرح اطعام و احسان حسینی هم زمان با ایام محرم و صفر