مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-31سياسي

زمان وداع و تشییع شهید کابلی در بهشهر مشخص شد


فرمانده بسیج ناحیه بهشهر از بازگشت پیکر شهید مدافع حرم سردار شهید حاج رحیم کابلی خبر داد و گفت: این شهید پس از 7 سال چشم انتظاری به زادگاهش بازمی گردد.

- حسین جناسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر درباره زمان تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید رحیم کابلی اظهار کرد: این شهید مدافع حرم در اردیبهشت ماه 1395 در خان طومان سوریه به شهادت رسید و با توجه به تفحص انجام شده پیکر این شهید همراه با دو شهید مازندرانی دیگر شناسایی و به زادگاه شان باز می گردد.

وی افزود: شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده امروز مهمان امام رضا (ع) هستند و خانواده شهید کابلی هم به مشهد مقدس اعزام شدند و روز سه شنبه ابدان این شهدا به مازندران و سپس به تهران منتقل می شود تا روز پنج شنبه در تهران تشییع 5 شهید تازه تفحص شده سوریه برگزار شود.

به گفته جناسمی، پیکر پاک سه شهید مدافع حرم مازندرانی پنج شنبه وارد مازندران می شود و بر اساس برنامه ریزی شنبه 15 مردادماه همزمان با شب تاسوعای حسینی مراسم وداع با شهید کابلی در بهشهر برگزار می شود.

وی گفت: آیین تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی روز یکشنبه 16 مرداد ماه همزمان با تاسوعای حسینی در بهشهر برگزار می شود و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان وداع و تشییع شهید کابلی در بهشهر مشخص شد

زمان وداع و تشییع شهید کابلی در بهشهر مشخص شد