مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-31فرهنگي

نمایشگاه جهانی عکس کراس با موضوع لباس کُردی در موزه ملی ایران


نمایشگاه آثار برگزیده «کراس» با دبیری «کیوان شمشیربیگی» و همچنین با آثاری از عکاسان کشورهای مختلف، مهر ماه سال جاری در محل موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.

- نمایشگاه جهانی عکس کراس با موضوع لباس کُردی در موزه ملی ایران نمایشگاه آثار برگزیده کراس با دبیری کیوان شمشیربیگی و همچنین با آثاری از عکاسان کشورهای مختلف، مهر ماه سال جاری در محل موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.

منصور جهانی ـ مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملوس در آسیای غربی و مرکزی، تحت نظارت یونسکو UNESCO با همکاری گالری وَرد و با دبیری کیوان شمشیربیگی نمایشگاه جهانی عکس کراس را با موضوع لباس کُردی با آثاری از عکاسان کشورهای مختلف، برگزار می کند.

مسابقه عکاسی کراس CRAS در تلاش است تا یکی از جامع ترین و گسترده ترین منابع تصویری از دستاوردهای عکاسی فرهنگ و هنر پوشاک را در سراسر جهان فراهم آورد تا عکاسانِ لباس در همه سطوح، امکان عرضه و ارائه آثار خلاقانه و حرفه ای خود را در این زمینه داشته باشند.

عکاسان با نگاهی زیباشناسانه، کوشیده اند تا شُکوه و تنوع لباس کُردی را در قالب یک مسابقه عکاسی در سطح بین المللی، مستندسازی و ثبت نمایند.

گردآوری و نمایش این آثار، شرایطی را فراهم می سازد تا مواد پژوهشی مناسب، برای پژوهشگران فراهم شده و با گزارشی جامع از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه جهانی عکس کراس با موضوع لباس کُردی در موزه ملی ایران

نمایشگاه جهانی عکس کراس با موضوع لباس کُردی در موزه ملی ایران