مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 20:122022-07-31پزشكي

رادیوتراپی در درمان سرطان چه زمانی موثر است؟


در مواقعی که حجم و گستره تومور بسیار بالا باشد استفاده از رادیوتراپی سود زیادی در پی نخواهد داشت که در اینگونه موارد و تاثیر بهتر درمان ابتدا استفاده از جراحی توصیه می شود که بعد از آن رادیوتراپی می تواند کمک کننده باشد.

- یک متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی گفت: استفاده از روش های رادیوتراپی در درمان بیماران دارای سرطان، زمانی جایز و کمک کننده خواهد بود که سود درمانی آن بیش از عوارض و خطرات ایجاد کننده در زمان درمان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از انجمن انکولوژی زنان ایران؛ دکتر حمیدرضا دهقان منشادی متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی با اشاره به شیوع سرطان ها و روش های درمانی مورد استفاده برای بیماران سرطانی به خصوص استفاده از رادیوتراپی، اظهار داشت: استفاده از روش های رادیوتراپی در درمان بیماران دارای سرطان، زمانی جایز خواهد بود که سود درمانی آن بیش از عوارض و خطرات ایجاد کننده در زمان درمان باشد، در غیر اینصورت می بایست از تکنیک های جدید و روش های جایگزین و دارای عارضه کمتر در بیماران استفاده شود.

این متخصص رادیوتراپی با نام بردن از 2 روش درمان رادیوتراپی به نام های رادیوتراپی درمانگر و رادیوتراپی کمک کننده در بیماران سرطانی، گفت: در روش رادیوتراپی درمانگر که باعث ریشه کن کردن بیماری می شود، نحوه درمان می تواند به تنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیوتراپی در درمان سرطان چه زمانی موثر است؟

رادیوتراپی در درمان سرطان چه زمانی موثر است؟