مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 20:172022-07-31اقتصادي

اعزام تیم های ارزیاب میزان خسارتهای سیل به شهرستان های استان یزد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت: برآورد میزان خسارت های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت های شهری و روستایی استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علیرضا نادریان زاده عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چارچوب قانون همراه مردم سیل خواهد بود.

وی افزود: برآورد میزان خسارت های سیل به واحدهای مسکونی و سایر زیرساخت های شهری و روستایی استان بعد از فروکش کردن سیل و انجام عملیات آواربرداری امکانپذیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن یزد گفت: بیشترین خسارت های سیل به شهرستان های تفت، میبد، شهر یزد و روستاهای اطراف، شهرستان بهاباد و همچنین مهریز وارد آمده است.

نادریان تصریح کرد: هم اکنون ماشین آلات بنیاد مسکن در استان برای کمک و امداد به سیل زدگان، تجهیزات و ماشین آلات خود را به مناطق سیل زده اعزام نموده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان است.

  وی در ادامه با اشاره به اهمیت اعزام تیم های ارزیاب جهت بررسی میزان خسارت های سیل به شهرستان های استان، تأکید کرد: با تمام ظرفیت پای کار مردم هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص تخصیص اعتبار به واحدهای خسارت دیده از سیل نیز خاطرنشان کرد: پس از تشکیل ستاد بازسازی و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های ارزیاب میزان خسارتهای سیل به شهرستان های استان یزد

اعزام تیم های ارزیاب میزان خسارتهای سیل به شهرستان های استان یزد