مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-01سياسي

تکه ای از ضریح حضرت رقیه(س) زینت بخش دکور امسال هیأت محمود کریمی +عکس


امسال در هیأت رایهالعباس(ع) پنجره های ضریح قبلی حضرت رقیه(س) که ده ها سال در حرم ایشان نصب بوده است، به عنوان دکور استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه عزاداری دهه اول ماه محرم هیأت رایهالعباس (ع) با مداحی حاج محمود کریمی این روزها بعد از دوسال به دلیل شرایط کرونایی دوباره در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برپا شده است و خیل عزاداران حسینی این روزها از ساعت 18 به عرض ارادت به آستان سیدالشهدا می پردازند.

توجه به کودکان و جهاد تبیین در دکور امسال هیأت طراحی دکور امسال هیأت رایهالعباس حال و هوای ویژه ای دارد که به مناسبت سومین روز ماه محرم که تعلق به عزاداری برای دردانه سه ساله دشت کربلا حضرت رقیه (س) دارد با خادم فضاسازی هیأت، حسام جمارانی گفت وگو کردیم.

جمارانی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر انجام جهاد تبیین در هیأت ها و همچنین شور و حال معنوی ایجاد شده در میان کودکان و نوجوانان، تصمیم گرفتیم طرحی با تلفیق این دو امر با یکدیگر داشته باشیم.

وی افزود: نمونه ها و اسوه هایی از جهاد تبیین را می توان در کاروان اسرا و شخص حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و همچنین حضرت رقیه (س) می توان یافت که باتوجه به آن دو نگاه تصمیم شد دکور هیأت ارتباطی با حضرت رقیه (س) داشته باشد که اگر تلاش ها و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکه ای از ضریح حضرت رقیه(س) زینت بخش دکور امسال هیأت محمود کریمی +عکس

تکه ای از ضریح حضرت رقیه(س) زینت بخش دکور امسال هیأت محمود کریمی +عکس