مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 20:022022-08-01سياسي

خروجی گردشگری باید سلامت جامعه و فرد باشد/ ضرورت برخورد با گروه های گردشگری غیرمجاز


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خروجی گردشگری باید سلامت جامعه و فرد را به دنبال داشته باشد، بر ضرورت برخورد جدی با گروه های گردشگری غیرمجاز به عنوان یک آسیب جدی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل رحمانی عصر امروز در جلسه هم اندیشی ساماندهی تورهای گردشگری خراسان رضوی  که در هتل پردیسان مشهد  برگزار شد، به اهمیت رونق گردشگری اشاره کرد و افزود: در این حوزه قیدی نهفته وجود دارد که رونق گردشگری سالم است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اذعان به اینکه گردشگری زمانی باعث اعتلای جایگاه افراد می شود که انسانی باشد، ابراز کرد: آنچه مدنظر ماست بحث گردشگری مبتنی بر ارزش های انسانی است، بنابراین از گردشگری حمایت می کنیم که تنها خروجی آن فساد نباشد بلکه سلامت جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی بابیان اینکه اسلام با عنوان کامل ترین دین که به دنبال اعتلای انسان و خدمت به بشریت است، امرونهی هایی دارد، خاطرنشان کرد: دادسرای مشهد در سال 98 ورود جدی در گروه های گردشگری غیرمجاز داشت به طوری که به این نتیجه رسیدیم یکی از آسیب های جدی در سلامت خانواده و جامعه وجود گروه های گردشگری غیرمجاز است که تحت عنوان گردشگری با خروجی فساد مانند شرب خمر و بی بندوباری فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی گردشگری باید سلامت جامعه و فرد باشد/ ضرورت برخورد با گروه های گردشگری غیرمجاز

خروجی گردشگری باید سلامت جامعه و فرد باشد/ ضرورت برخورد با گروه های گردشگری غیرمجاز