مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 21:122022-08-01سياسي

اردوی جهادی 25 هزار جهادگر در تابستان امسال


رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گفت: تابستان امسال 25 هزار جهادگر در قالب هزار و 740 گروه در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به جهاد نیاز داریم اظهار داشت: امروز مجموعه بسیج سازندگی برای توانمندسازی جهادگران به دنبال اجرای طرح ولایت جهادی است.

  وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای است که متنش برآمده از مردم است، گفت: هرجا که مردم به مشارکت گرفته شدند نتیجه بخش بوده است و گروه های جهادی مصداق عینی یک حرکت مردمی و مولود این انقلاب است به همین دلیل روزی که جهادسازندگی را با کج سلیقگی منحل کردند مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی را دادند.

  رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه گروه های جهادی واسطه بین مردم و مسئولان هستند و در عرصه های مختلف و تخصصی مانند آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند، افزود: تلاش کردیم به عنوان مجموعه بسیج سازندگی استان فارس مهم ترین محور کار خود را بر این مبنا قرار دهیم که بستر فعالیت جهادی را برای همه مردم فراهم کنیم.

  قزل سفلی با بیان اینکه ساماندهی گروه های جهادی و پشتیبانی هدفمند از گروه های جهادی به عنوان 2 محور اصلی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: ابتدا شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی 25 هزار جهادگر در تابستان امسال

اردوی جهادی 25 هزار جهادگر در تابستان امسال