مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-02فرهنگي

نی نوازان برجسته کشور با شاعران معاصر در برنامه «نای و نی» همنوایی می کنند


شاعران ارزنده ای چون محمدعلی بهمنی، قادر طهماسبی، عبدالجبار کاکایی و سعید بیابانکی با سروده های دلنشینی با ساز نی نوازندگان این ساز مولانایی همنوازی و هم خوانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز سه شنبه ده تن از نی نوازان برجسته کشور یا ده شاعر ارزنده در رثای شهیدان کربلا همنوایی می کنند.

  شاعران ارزنده ای چون محمدعلی بهمنی، قادر طهماسبی،  عبدالجبار کاکایی و سعید بیابانکی با سروده های دلنشینی با ساز نی نوازندگان این ساز مولانایی همنوازی و هم خوانی می کنند.

برنامه نای و نی که نمود خلاقانه ای از شعر و موسیقی است شامل برنامه های متنوعی است که امروز سه شنبه یازدهم مردادماه  از ساعت 15 تا 17 در سالن کوثر ساختمان جام جم با حضور مشتاقان برگزار خواهد شد.

داود ورزیده، آهنگساز و نوازنده نی درباره این برنامه گفت: ایده زیبای شب شعر و نی توسط ریاست محترم دفتر شعر و موسیقی جناب آقای دکتر قزوه شکل گرفت.

مقرر شد ده شاعر و ده نوازنده توانمند نی با نگاه تجلیل و گرامی داشت از مقام اساتید هنرمند و نوازندگان نی این روزگار استاد حسن ناهید، استاد محمدعلی کیانی نژاد و استاد منوچهر غیوری که به حق موسیقی و فرهنگ این مرز و بوم وامدار هنرنمایی این اساتید موسیقی و معرف هنر والای ایرانی در عرصه های بین المللی بوده است؛ برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نی نوازان برجسته کشور با شاعران معاصر در برنامه «نای و نی» همنوایی می کنند

نی نوازان برجسته کشور با شاعران معاصر در برنامه «نای و نی» همنوایی می کنند