مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-02سياسي

میدان جهاد میدان عمل کردن است نه حرف زدن


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) میدان جهاد را میدان عمل دانست و گفت: انسان ها باید همواره از خداوند روزی طلب کنند تا در میدان قرار گیرند، زیرا روزی جهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  آیت الله رضا رمضانی صبح امروز در مراسم صبح روز چهارم ماه محرم که در صحن حرم حضرت فاطمه اخری (س) خواهر امام رضا (ع) در رشت با بیان اینکه کرامت امام حسین(ع) شامل حال تمامی انسان های آزادی خواه می شود، اظهار کرد: اگر فردی سعی دارد کرامت سیددالشهدا(ع) شامل حالش شود باید تلاش کرده و دستورات خدا را اجرایی کند.

وی تنها راه رسیدن به عبودیت و بندگی را شکرگذاری نعمت های پروردگار دانست و افزود: خداوند نعمت هایی به انسان اعطاء کرده و این نعمت ها قابل شمارش نیست، لذا شکرگذاری برای هر نعمتی واجب است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم توجه به حضور در روضه های امام حسین(ع) بیان کرد: حضور در روضه امام حسین (ع) نعمتی بزرگ از سوی پروردگار است به گونه ای که در آیات و روایات آمده هر مجلس روضه امام حسین (ع) یک حرم سیدالشهدا (ع) است.

رمضانی با بیان اینکه همه موجودات به برکت این امام معصوم (ع)، روزی می خورند، گفت: ، امام حسین (ع)  امام البشر است که لطفش شامل حال همه موجودات عالم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان جهاد میدان عمل کردن است نه حرف زدن

میدان جهاد میدان عمل کردن است نه حرف زدن