مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-02ورزشي

ورود سازمان بازرسی به ماجرای تابلو منتسب به مظفرالدین شاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ‏‎بازرس کل امور ورزش، جوانان و گردشگری سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از کاخ گلستان بیان کرد: - در پی انتشار عکس هایی از تابلو به فروش رفته پرتره مظفرالدین شاه قاجار در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی این تابلو روی دیوار های کاخ گلستان در تهران سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد و بررسی در این خصوص آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ‏‎بازرس کل امور ورزش، جوانان و گردشگری سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از کاخ گلستان بیان کرد: اخیرا موضوعاتی مبنی بر گم شدن پرتره رنگ روغن مظفرالدین شاه اثر شاخص کمال الملک که در تالار برلیان کاخ گلستان منتشر شد.

‏‎لقمان کیاپاشا گفت: با توجه به ادعا های مطرح شده پیرامون این موضوع، در محل کاخ حاضر شده و از مدیر مجموعه و همچنین مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری توضیح خواسته شد و با توجه به پاسخ های اخذ شده، سازمان برنامه تحقیق و بررسی را در دستور کار دارد.

‏‎وی بیان کرد: در کنار بازرسی پیرامون ادعا های مطرح شده و توضیحات ارائه شده توسط مدیرکل موزه های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مقرر شد مطابق قوانین بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به ماجرای تابلو منتسب به مظفرالدین شاه

ورود سازمان بازرسی به ماجرای تابلو منتسب به مظفرالدین شاه