مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-02حوادث

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در نیشابور


فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری 2 متهم به کلاهبرداری 60 میلیارد ریالی با شگرد سرمایه گذاری و خرید و فروش خودرو در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از آن ها توسط افرادی سودجو، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و هم چنین تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد 2 فرد سودجو پس از اعتمادسازی و وعده سرمایه گذاری جهت خرید و فروش خودرو از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی دو متهم مرد را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را در یک اقدام ضربتی دستگیر که متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 4 فقره کلاهبرداری از 4 شهروند به ارزش 60 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خطاب به شهروندان تاکید کرد: ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه ها به دنبال داشته باشد ضمن این که افراد کلاهبردار معمولا با ظاهری آراسته و با چرب زبانی، طعمه های خود را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در نیشابور

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در نیشابور