مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-02اجتماعي

حرکت به سمت شهر هوشمند نیازمند تعامل با شرکت های دانش بنیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جعفر قیصری، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در نشست مشترک با شهردار اصفهان ضمن اشاره به رسالت این شهرک در ایجاد شرکت های فناور و رشد و بالندگی آن ها اظهار کرد: - شهردار و معاونان شهرداری اصفهان، مدیران سازمان ها و ادارات شهرداری اصفهان در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، درباره یجاد زمینه تعامل با شرکت های دانش بنیان و فناور با مدیران این شهرک گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جعفر قیصری، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در نشست مشترک با شهردار اصفهان ضمن اشاره به رسالت این شهرک در ایجاد شرکت های فناور و رشد و بالندگی آن ها اظهار کرد: استان اصفهان در اکثر زمینه ها پیشرو بوده و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین پارک علمی و فناوری کشور شناخته شده است.

قیصری ادامه داد: پیشنهاد ما حرکت اصفهان به سمت فناوری و استفاده از ظرفیت های این اکوسیستم است که در این شهرک بالغ بر 600 شرکت فناور و دانش بنیان حضور دارند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: برای ارائه خدمات بهتر، پارک های تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی؛ فولاد و صنایع فلزی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ امنیت غذایی، آب و محیط زیست؛ فناوری های فرهنگی، نرم و صنایع خلاق ایجاد شده تا به طور مشخص و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت شهر هوشمند نیازمند تعامل با شرکت های دانش بنیان است

حرکت به سمت شهر هوشمند نیازمند تعامل با شرکت های دانش بنیان است