مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-02اقتصادي

مشکل بزرگ کشور وقفه در وصول مالیات است / لزوم استفاده از مالیات علی الحساب + فیلم


مهران شفاعتی؛ پایه ریزی پایه های مالیاتی، یکی از راه های افزایش شفافیت اقتصادی در هر کشوری محسوب می شود.

علاوه برآن، - مشکل بزرگ کشور وقفه در وصول مالیات است / لزوم استفاده از مالیات علی الحساب + فیلم کارشناس امور مالیات گفت: آن چیزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان مالیات برعایدی سرمایه مصوب شده، یک فاجعه و یک ضربه بزرگ به اقتصاد کشور است و باید اسمش را پوشش و حمایت از فعالیت های غیر مولد بگذاریم! گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- مهران شفاعتی؛ پایه ریزی پایه های مالیاتی، یکی از راه های افزایش شفافیت اقتصادی در هر کشوری محسوب می شود.

علاوه برآن، درآمد اصلی بسیاری از کشور های توسعه یافته از ابزار های مالیاتی تامین می شود و با ایجاد سازوکار های دقیق، از فرار مالیاتی جلوگیری می کنند.

یکی از پایه های مالیاتی که در سال 1398 طرح آن به تصویب رسید، قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه های مودیان مالیاتی است که همچنان بعد از گذشت سه سال، مشکلاتی در اجرای آن وجود دارد.

هرچند که به عقیده بسیاری از کارشناسان، راه های دیگری همچون مالیات علی الحساب می توانست کارکرد بهتری از قانون پایانه های فروشگاهی داشته باشد.

در همین راستا و با توجه به مسائل مطرح شده، گفتگویی با محمدرضا یزدی زاده؛ عضو سابق شورای راهبردی نظام مالیاتی کشور داشته ایم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بزرگ کشور وقفه در وصول مالیات است / لزوم استفاده از مالیات علی الحساب + فیلم

مشکل بزرگ کشور وقفه در وصول مالیات است / لزوم استفاده از مالیات علی الحساب + فیلم