مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-02حوادث

کشف 20 تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 20 تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 20 تن برنج تقلبی که درکارگاهی زیر زمینی به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری و با بسته بندی جدید به نام شرکت های معتبر به بازار عرضه می شد، خبرداد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری خلیج فارس مشخص شد که کارگاهی غیرمجاز و زیرزمینی در محدوده کلانتری به مدت 4 ماه است افتتاح شده و با جمع آوری برنج های درجه 3 خارجی، آنها را با بسته های جدید به نام شرکت های معتبر به بازار مصرف عرضه می کند.

وی با بیان اینکه محل کارگاه و مالک کارگاه شناسایی و به دست آمد مالک کارگاه با همکاری 3 تن از اتباع کشورهای همسایه در کارگاه فعالیت دارند تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی هر 4 متهم در حالی که مشغول بسته بندی بودند، دستگیر شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی از این کارگاه 20 تن برنج نامرغوب خارجی کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان علاوه بر ارتکاب اعمال متقلبانه و توزیع کالای تقلبی با نگهداری برنج ها در شرایط غیر بهداشتی جان شهروندان را هم به خطر انداخته اند از شهروندان خواست: در صورت مشاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی

کشف 20 تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی