مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-02سياسي

اطلاعیه راه آهن درباره مشاجره مسافر بی حجاب در قطار تهران-یزد


روابط عمومی راه آهن درباره مشاجره یکی از مسافران بی حجاب با یکی از بانوان محجبه در قطار مسافری تهران-یزد اطلاعیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن، پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره بین مسافران قطار مسافری تهران - یزد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا به دلیل عدم رعایت حجاب توسط یکی از مسافران، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران لازم می داند به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد.

یکی از بانوان محترم حاضر در قطار (فرزند شهید بزرگوار جعفری) با مشاهده عدم رعایت حجاب در داخل سالن مسافری، به درستی و از باب وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر، از مهماندار و همچنین رییس قطار که خود از خانواده محترم شهدا و ایثارگران بوده، درخواست ارائه تذکر می کند که هر دو نفر نیز اقدام به تذکر به فرد,بی حجاب کرده اند.

متاسفانه با ادامه دار شدن موضوع و گرفتن عکس از مسافر، مشاجره و در پی آن درگیری ایجاد شد که با دخالت پلیس، ماجرا مدیریت شد و در ایستگاه مسافری یزد نیز با حضور مدیر کل منطقه، نیروهای پلیس، حراست و دیگر نیروهای نظارتی، جلسه ای با مسافران یاد شده برگزار و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه راه آهن درباره مشاجره مسافر بی حجاب در قطار تهران-یزد

اطلاعیه راه آهن درباره مشاجره مسافر بی حجاب در قطار تهران-یزد