مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-02بين الملل

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه) 11 مرداد ماه در توییتی در پی صدور بیانیه توسط نمایندگان ایالات متحده، - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انگلیس و فرانسه به جای آنکه در کنار مقصر وضعیت فعلی برجام بایستند، باید به متحدشان فشار بیاورند که تصمیمات لازم را برای یک توافق پایدار و قوی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه شنبه) 11 مرداد ماه در توییتی در پی صدور بیانیه توسط نمایندگان ایالات متحده، فرانسه و انگلیس در کنفرانس بازبینی پیمان منع گسترش سلاح اتمی (ان.

پی، تی) درباره برنامه هسته ای ایران، نوشت: انگلیس و فرانسه به جای آنکه دوشادوش مقصر وضعیت فعلی برجام بایستند، باید به متحدشان فشار بیاورند که تصمیمات لازم را برای یک توافق پایدار و قوی اتخاذ کند.

وی افزود: ناکارآمدی تهدید و تحریم پیش از این ثابت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایندگان آمریکا، فرانسه و انگلیس در این بیانیه با تأکید بر این که ایران هرگز نباید به سلاح اتمی دست پیدا کند، گفتند: ما به رسیدگی به بحران اشاعه منطقه ای در هرجایی که رخ دهد، متعهد هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه

توصیه کنعانی به انگلیس و فرانسه