مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-02سياسي

حال و هوای محرمی در گلوگاه و دل هایی که برای شهدای حسین پر می کشد+فیلم و عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرستان گلوگاه، مازندران محرم امسال را طور دیگری تجربه می کند،اینبار همراه و همگام با شهدای کربلایی شده ایم که برای دفاع از عقیله بنی هاشم راهی سوریه شدند و بعد از 6 سال گمنامی در اوج خوشنامی در روزهایی که متعلق به خاندان رسول الله و عاشورای حسینی است؛بازگشتند تا تلنگری برای دلها و جانمان باشند.

  کاروان های شهدای مدافع حرم ایران زمین شامل 5 شهید مدافع حرم، این روزها مهمان امام رضا(ع) در مشهد مقدس بودند و استان مازندران از امروز میزبان پنج شهید مدافع حرم رحیم کابلی ، عبدالله اسکندری ، محمدامین کریمیان ، مصطفی تاش موسی و عباس آسمیه است .

کاروان این شهدای محرمی عصر امروز سه شنبه 11 مرداد از طریق مسیر زمینی از سمت شرق استان ، وارد مازندران شده و مردم گلوگاه مراسم وداع با شهدا را برگزار کردند و بار دیگر عطر شهادت در این شهرستان پیچید.

  اگر چه دوران 8 سال دفاع مقدس در کشور ما صحنه حماسه و نقش آفرینی بزرگ مردانی است که برای دفاع از میهن و ناموس خود به مقابله با دشمنان و منافقان پرداختند، اما اکنون بعد از سالها عبور از جنگ 8 ساله و دفاع مقدس در دفاع دیگری برای دفاع از حرم و حریم هستند مردان مردی که غیرتشان اجازه نداد، بی بی زینب و رقیه را تنها بگذارند و راهی سوریه شدند تا از عقیله بنی هاشم دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای محرمی در گلوگاه و دل هایی که برای شهدای حسین پر می کشد+فیلم و عکس

حال و هوای محرمی در گلوگاه و دل هایی که برای شهدای حسین پر می کشد+فیلم و عکس