مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 06:422022-08-03بين الملل

دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان


امیرعبداللهیان در این دیدار از تلاش ها و مساعی مندلا ماندلا در راستای تقویت همکاری آفریقای جنوبی و ایران و حمایت های بی دریغ از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مندلا ماندلا نوه نلسون ماندلا رهبر فقید ضد آپارتاید آفریقای جنوبی که برای دریافت جایزه خویش در مراسم برندگان جایزه حقوق بشر اسلامی به تهران سفر کرده است، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان حسین امیرعبداللهیان ضمن خیرمقدم به ایشان و اظهار خرسندی از اینکه مشارالیه به عنوان نوه نلسون ماندلا به تهران سفر کرده، از تلاش ها و مساعی وی در راستای تقویت همکاری بین دو کشور و حمایت های بی دریغ از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: برای ما، مواضع نلسون ماندلا و رویکرد حزب حاکم کنگره ملی آفریقا در قبال فلسطین قابل توجه است.

امیرعبداللهیان همچنین بر اهمیت تشکیل گروه دوستی پارلمانی بین ایران و آفریقای جنوبی که دارای مجالسی قوی هستند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان

دیدار و گفتگوی نوه نلسون ماندلا با وزیر خارجه کشورمان