مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-03اقتصادي

تعداد اینمادهای بدون ستاره از مرز 5 هزار کسب و کار خُرد گذشت


طبق گزارش اینمادهای بدون ستاره در فصل بهار 1401، تعداد کسب و کارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز 5 هزار عدد عبور کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)،  پس از اجرای الزام اینماد کسب وکارهای اینترنتی برای پرداخت یارها توسط متولی شبکه پرداخت کشور در آذر سال 1400، اینماد بدون ستاره به عنوان راهکار پیشنهادی بخش خصوصی برای کسب وکارهای خرد مطرح و پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین مرکز تتا، بانک مرکزی، شرکت شاپرک و بخش خصوصی با محوریت سازمان نظام صنفی رایانه ای، نهایی و به عنوان بخشی از تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداختیارها از همان زمان اجرایی شد.

اینماد بدون ستاره در واقع فرآیند ساده‎ شده اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب وکارهای خرد است که به عنوان اولین تجربه مجوز ثبت- محور در کشور صرفاً با احراز هویت و دامنه عملیاتی شده و ظرف چند دقیقه قابل دریافت است.

البته به منظور مدیریت ریسک ناشی از عدم انجام احرازهای دیگر در فرآیند اصلی اینماد و جلوگیری از بروز تخلفات و کلاهبرداری های گسترده، کسب وکار خرد به گونه ای تعریف شده که تعداد و مجموع مبلغ تراکنش های آن در ماه به ترتیب کمتر از 100 عدد و 100 میلیون تومان باشد و این موضوع به صورت سیستمی کنترل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد اینمادهای بدون ستاره از مرز 5 هزار کسب و کار خُرد گذشت

تعداد اینمادهای بدون ستاره از مرز 5 هزار کسب و کار خُرد گذشت