مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-03اجتماعي

آمادگی کامل راه های کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی


فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آماده سازی محورهای استان برای تردد زوار اربعین، اظهار کرد: در بخش های مختلف برای آمادگی پذیرای زوار اربعین حسینی اقدامات خود را شروع کرده ایم.

وی با بیان اینکه راه های استان آماده پذیرای زوار اربعین هستند، ادامه داد: از ورودی های استان در زمینه های مختلف از جمله نگهداری راه ها، روکش آسفالت، لکه گیری، ایمنی راه ها از نظر روشنایی، خط کشی نصب تابلو و علائم کارها شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 19 اکیپ در سطح راه های استان، گفت: 8 اکیپ از این تعداد اختصاصا فقط مخصوص مسیرهای اربعین است.

وی تصریح کرد: مسیر اسلام آبادغرب به سمت حمیل و ایلام برای زواری که به سمت مرز مهران می روند آماده سازی شده و همچنین زیرساخت های عبور زوار از مرز رسمی خسروی به سمت عتبات عالیات فراهم شده و آمادگی کامل برای پذیرای زوار را داریم.

کرمی در پایان، خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل عمومی با تشکیل جلسات کارگروه حمل و نقل دستگاه های مرتبط خدمات رسان در سطح راه ها برای بحث عبور زوار اربعین مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل راه های کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی

آمادگی کامل راه های کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی