مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-03سياسي

مراسم وداع، تشییع و تدوفین با پیکیر شهید مدافع حرم «عباس آسمیه» اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم عباس آسمیه، در فردیس، کرج و معراج شهدای تهران برگزار و سپس در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده می شود.

 پیکر مطهر شهید عباس آسمیه، شهید مدافع حرم البرزی که در دی ماه سال 1394، در سن 26 سالگی در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسید، پس از هفت سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و  به همراه چند تن از همرزمانش به وطن بازگشت.

این آیین، در روز جمعه 14 مرداد ماه، از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع فلکه چهارم تا مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود و سپس پیکر وی تا غروب همان روز در پایگاه مقاومت بسیج شهید ترکیان واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج خواهد بود.

غروب روز جمعه، همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی برگزار و سپس پیکر وی به معراج شهدای هیأت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر منتقل می شود.

مردم شهیدپرور استان البرز و به ویژه شهر کرج می توانند با حضور در این معراج شهدا این شهید عزیز را زیارت و با وی وداع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع، تشییع و تدوفین با پیکیر شهید مدافع حرم «عباس آسمیه» اعلام شد

مراسم وداع، تشییع و تدوفین با پیکیر شهید مدافع حرم «عباس آسمیه» اعلام شد