مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-03ورزشي

5 سوال نمایندگان مجلس از وزرای کابینه اعلام وصول شد


عضو هیأت رییسه مجلس اعلام وصول 5 سوال نمایندگان مجلس از وزرای کابینه دولت سیزدهم را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول 5 سوال نمایندگان مجلس از وزرای کابینه دولت سیزدهم را به شرح زیر قرائت کرد: - سوال ملی سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق کم برخوردار.

- سوال ملی معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس از وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت کمتر توجهی به توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق محروم.

- سوال ملی معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دلیل کم کاری و عدم نظارت کافی وزارت اقتصاد درمورد مناطق آزاد.

- سوال ملی فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم تحقق برنامه های ارائه شده توسط وزیر در زمان رأی اعتماد.

- سوال ملی علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص عدم توجه به خدمت رسانی به مناطق محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سوال نمایندگان مجلس از وزرای کابینه اعلام وصول شد

5 سوال نمایندگان مجلس از وزرای کابینه اعلام وصول شد