مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-03اجتماعي

معاون وزیر کشور: 31 مورد از 42سانحه طبیعی، در ایران رخ می دهد


برای مقابله با حوادث ناشی از زلزله باید تا می توان سازه های قدیمی را به سازه های پایدار تبدیل کنیم تا آسیب پذیری کشور در این حوزه کمتر شود.

- برای مقابله با حوادث ناشی از زلزله باید تا می توان سازه های قدیمی را به سازه های پایدار تبدیل کنیم تا آسیب پذیری کشور در این حوزه کمتر شود.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: از 42سانحه طبیعی 31 مورد آن در کشور ایران رخ می دهد که مهمترین آن شامل سیل، زلزله، خشکسالی، سرمازدگی، رانش زمین، فرونشست، آفت گیاهی و طوفان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد حسن نامی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، افزود: سیل و زلزله بیشترین حوادثی است که در کشور رخ می دهد به طوری که سالانه زلزله های بسیاری در کشور به وقوع می پیوندد که پس از وقوع زلزله بم، حساسیت بر روی مقاوم سازی خانه ها و سازه ها بیشتر شد.

به گفته وی، سه درصد از کل بودجه سالانه به مدیریت بحران اختصاص دارد که اگر آن را تنها به جبران خسارت های خشکسالی و سرمازدگی اختصاص دهیم جوابگوی دیگر خسارت ها نیست.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران تصریح کرد: برای مقابله با حوادث ناشی از زلزله باید تا می توان سازه های قدیمی را به سازه های پایدار تبدیل کنیم تا آسیب پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: 31 مورد از 42سانحه طبیعی، در ایران رخ می دهد

معاون وزیر کشور: 31 مورد از 42سانحه طبیعی، در ایران رخ می دهد