مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-03سياسي

دادسراها گلوگاه رسیدگی به پرونده ها هستند


رییس کل دادگستری استان زنجان وی با بیان اینکه مبارزه قاطع و سریع با فساد از ماموریت های دادسرا و از برنامه های اولویت دار دستگاه قضایی استان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان زنجان عصر امروز در جمع قضات و معاونین دادگستری استان اظهار کرد: مهمترین رسالت دستگاه قضایی اجرای عدالت و احقاق حقوق  مراجعین است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تقدیر از تلاش های قضات و کارکنان دادسرای زنجان افزود: برابر گزارش بازرسین دادستانی کل کشور دادسرای زنجان در  اجرای محورهای چهارگانه قوه قضاییه  بسیار خوب و موفق بوده که این امر نشان از اهتمام و اراده جدی قضات در تحقق سیاست هاست.

وی با بیان اینکه مبارزه قاطع و سریع با فساد از ماموریت های دادسرا و از برنامه های اولویت دار دستگاه قضایی استان است، گفت: دادسراها ها به عنوان گلوگاه و صف مقدم رسیدگی به پرونده ها  محسوب می شود و سختی و استرس بالای کار در دادسرا بر همگان کاملا مشهود و محسوس است، بنابراین حمایت از کارکنان و تلاش برای رفع مشکلات دستور کار مدیریت دادگستری استان قرار دارد.

صادقی نیارکی نظارت جدی و مستمر دادسراها بر ضابطین را موضوعی مهم در اجرای عدالت و حقوق عامه برشمرد و تأکید کرد: انجام دقیق و قاطع وظایف محوله و دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادسراها گلوگاه رسیدگی به پرونده ها هستند

دادسراها گلوگاه رسیدگی به پرونده ها هستند