مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-04اقتصادي

طغیان بازار مسکن/ این گرانی سرسام آور خانه کجا متوقف می شود؟


حباب قیمت مسکن باعث شد تا بسیاری از اقشار از خانه دار شدن ناامید شوند و حتی بیشتر مستاجران نیز با افزایش رهن واجاره مواجه و برخی از آنها مجبور شدند به مناطق حاشیه ای یا روستایی بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حباب قیمت مسکن باعث شد تا بسیاری از اقشار از خانه دار شدن ناامید شوند و حتی بیشتر مستاجران نیز با افزایش رهن واجاره مواجه و برخی از آنها مجبور شدند به مناطق حاشیه ای یا روستایی بروند و یا بصورت گروهی و چند خانواده در یک خانه زندگی کنند.

عدم اجرای هیچگونه طرح مسکنی در 8 سال دولت سابق نیز باعث افزایش تقاضا و عدم عرضه کافی خانه شد و این شرایط باعث سود دلالان و برخی از سازندگانی شد که غیرمنصفانه و منفعت طلبانه این بازار را متلاطم کردند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نرخ ساخت هر متر مربع واحد مسکونی را در بهمن سال گذشته به ازای طبقات اعلام کرد که با نرخ فروش فرسنگ ها فاصله داشت.

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نرخ ساخت هر متر مربع واحد مسکونی را اعلام کرد که بر اساس آن احداث ساختمان های 3 تا 5 طبقه با قیمت متری 7.

1 میلیون تومان محاسبه می شود.

احمد خرم رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحد مسکونی را  18 بهمن ماه1400 اعلام کرد که به شرح زیر است: ساختمان های یک و دو طبقه متری 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان بازار مسکن/ این گرانی سرسام آور خانه کجا متوقف می شود؟

طغیان بازار مسکن/ این گرانی سرسام آور خانه کجا متوقف می شود؟