مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-04بين الملل

هواپیمایی رژیم صهیونیستی مجوز رسمی عبور از حریم هوایی عربستان را دریافت کرد


نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شرکت هواپیمایی ال عال این رژیم مجوز رسمی عبور از حریم هوایی عربستان سعودی را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسبوتنیک ، نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط هوایی ال عال این رژیم مجوز رسمی از عربستان سعودی را برای پرواز بر فراز حریم هوایی این کشور دریافت کرده است که به کاهش مدت زمان پروازهای اسراییل به جنوب و شرق آسیا کمک می کند.

این رسانه صهیونیستی با بیان اینکه مجوز مذکور از دیروز چهارشنبه قابل اجراست، گفت: این؛ یک خبر مهم برای گردشگران اسراییلی است که به کشورهای واقع در شرق دور می روند و از آنجا باز می گردند، زیرا پرواز بر فراز سرزمین های عربستان موجب کاهش مدت این پروازها می شود.

نهاد رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گفت که شرکت ال عال منتظر کسب اجازه از کشور عمان است تا با عبور از حریم هوایی عربستان و سپس عمان، پروازهای خود را به سمت جنوب و شرق آسیا کوتاه کند.

ایر سیشل (شرکت هواپیمایی رسمی جزیره سیشل توریستی اقیانوس هند) اخیراً اعلام کرده است که مجوز رسمی از مقامات هواپیمایی کشوری عربستان برای پرواز بر فراز حریم هوایی عربستان در حین انجام پرواز بین تل آویو و جزیره ماهه در جمهوری سیشل را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی رژیم صهیونیستی مجوز رسمی عبور از حریم هوایی عربستان را دریافت کرد

هواپیمایی رژیم صهیونیستی مجوز رسمی عبور از حریم هوایی عربستان را دریافت کرد