مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-04سياسي

نمی توان از دولت انتظار حل مسئله معیشت را داشت


اگر این دولت هشت سال در مسند قرار گیرد و حتی بتواند به نوعی مرهمی بر مسئله معیشت مردم بگذارد و درعین حال پس از هشت سال کشور را بدحال تر تحویل دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: اینکه همه تقصیرات را برخی برعهده دولت آقای حسن روحانی می گذارند و بر آن محمل می رانند، حتما انحراف از موضوع است و اینکه همه از دولت آقای ابراهیم رییسی توقع دارند که مسائل را حل کنند، انتظاری بیهوده است.

البته مسئله معیشت و انتظار مردم شاید به مثابه بومرنگی باشد که طرفداران رییس دولت فعلی علیه روحانی به کار برده باشند و اینک بومرنگ در بازگشت به دولت برخورد کرده است، هرچند مسئله معیشت درحال حاضر به دلیل گرانی های بی حد بیشتر جلوه کرده است.

می توان گفت که نمی توان از دولت فعلی انتظار حل مسئله معیشت را داشت.

به هر حال مردم تحمل می کنند و هزینه آن را می پردازند؛ اما نگرانی مردم تنها مسائل زمان فعلی نیست؛ بلکه آینده را روشن نمی بینند.

وقتی شرایط زیست چنین باشد و آینده نه چندان روشنی در دیدگاه مردم وجود داشته باشد طبعا حوادث طبیعی مانند سیل یا زلزله که رخ می دهد، بار سنگینی بر دوش مردم مصیبت زده باقی می گذارد و این حال ناخوش در موقعیتی که حال کشور ناخوش باشد، تشدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان از دولت انتظار حل مسئله معیشت را داشت

نمی توان از دولت انتظار حل مسئله معیشت را داشت