مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 08:222022-08-05سياسي

مردم شیراز در استقبال از پیکر مطهر شهید اسکندری سنگ تمام گذاشتند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مردم استان فارس و شیراز همواره در همه صحنه ها حضور دارند تا از ارزش هایی که شهدا برای آن شهید شده اند، -   مردم فارس با وفاداری به استقبال شهید اسکندری آمدند استاندار فارس نیز در این مراسم به خبرنگار فارس گفت: اوج رذالت و دشمنی استکبار جهانی که به شکل کامل از طریق داعش خود را نشان داد، احتیاج داشت که انسان هایی حاضر باشند که حتی سرشان از تن جدا شود ولی از اسلام و حرم اهل بیت(ع) و ایران اسلامی دفاع کنند.

محمدهادی ایمانیه ادامه داد: شهید اسکندری از خطه فارس و شیراز به سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) رفت و بی حکمت نیست که در ایام بزرگداشت نام حضرت ابا عبدالله(ع) بدن ایشان پیدا می شود و امشب مردمی که به شهدا و  راه و رسم شهدا وفادار هستند به استقبال این شهید بزرگوار امده اند.

مردم با استقبال از شهید، حق خود را ادا کردند فرزند شهید اسکندری نیز در این گفتگو به خبرنگار فارس گفت: بعد از گذشت هشت سال میهن عزیز اسلامی ایران میزبان این شهید بزرگوار است.

اسکندری ادامه داد: رجعت این شهید بزرگوار مصادف شد با ایام سوگواری ایام سوگواری سالار شهیدان که این هدیه ای از طرف امام حسین(ع) به همه مردم ایران عزیز اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شیراز در استقبال از پیکر مطهر شهید اسکندری سنگ تمام گذاشتند

مردم شیراز در استقبال از پیکر مطهر شهید اسکندری سنگ تمام گذاشتند