مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-05سياسي

امیدآفرینی از رسالت های خبرنگاران است


امید آفرینی در شهر و مردم و حمایت از مسوولین نظام از رسالت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه نماز جمعه امروز کازرون ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) از آمادگی استان فارس در آستانه ماه محرم از  پنج شهید تازه تفحص شده مدافع حرم خبر داد و گفت: استان فارس میزبان شهدای معطر تازه تفحص شده مدافع حرم است  و عطر آگین می شود.

قافله سالار این شهدا، سردار شهید اسکندری است و به همین مناسبت مراسم گرامیداشت این شهدا روز شنبه در مسجد شهدا کازرون برگزار می شود.

وی افزود: شهید اسکندری از همرزمان شهید متوسلیان بوده و از فرماندهان دلاور دفاع مقدس می باشند که  بعد از جنگ در سمت مدیریت کل بنیاد شهید استان فارس خدمت می کردند  و در سال 1393 در سوریه به اسارت داعش  درآمدند.

صباحی در ادامه گفت: این شهید عزیز، اولین شهید بی سر  ایرانی است که داعشیان سرش را بریده و به نیزه زدند و اکنون به وطن خود  برمی گردد.

وی افزود: در همان ایام شهادت، خانواده شهید اسکندری  حاضر به پرداخت هیچ هزینه ای از بیت المال به داعش برای بازگشت جنازه شهیدشان  نشدندو این همان درس گرفتن از واقعه عاشورا در بحث تسلیم نشدن و ظلم ناپذیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی از رسالت های خبرنگاران است

امیدآفرینی از رسالت های خبرنگاران است