مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-05سياسي

امام جمعه پیشوا: رفتار پسندیده با عزاران حسینی ضروری است


با همه جوانان در هیئات مذهبی به گونه برخورد کنیم که جذب و حفظ شوند امام جمعه پیشوا گفت:در تاریخ اسلام همواره مشاهده کرده ایم که بزرگان دین ما با افراد مختلف چگونه رفتار کرده اند لذا باید سعی کنیم تا با جوانان و افرادی که در هیئات حاضر می شوند به شکل پسندیده ای برخورد کنیم تا جذب شوند و از دستگاه امام حسین(ع) سرخورده نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا در خطبه های نماز جمعه شهر پیشوا اظهار کرد: باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی عزای امام حسین نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی ادامه داد: ضمن درخواست از تمام شهروندان به تزریق واکسن باید سعی کنیم تا وضعیت کرونا بدتر نشود لذا اگر فردی با کوچکترین علائم سرماخوردگی مواجه شد به جای حضور در هیئت عزاداری،عزاداری را به شکل دیگری به جای آورد.

امام جمعه پیشوا گفت: عشق به امام حسین (ع) خیلی از جوانان، پسران و دختران ما را به هیئت و مسجد کشانده است و ما نیز باید توان این را داشته باشیم که این عزیزان را حفظ و جذب کنیم.

باقری ادامه داد: در عزای امام حسین(ع) باید به همه افراد با نهایت احترام و تکریم برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: در تاریخ اسلام همواره مشاهده کرده ایم که بزرگان دین ما با افراد مختلف چگونه رفتار کرده اند لذا باید سعی کنیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیشوا: رفتار پسندیده با عزاران حسینی ضروری است

امام جمعه پیشوا: رفتار پسندیده با عزاران حسینی ضروری است