مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-06اقتصادي

رشد 99 درصدی ورود خودرو به استان گیلان/87000 خودرو وارد گیلان شدند


به گفته رییس پلیس راه گیلان در چند روز اخیر 87 هزار و 164 خودرو وارد استان گیلان شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 99 درصدی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان یکی از توریستی ترین استان های کشور در تمامی فصول بوده و مسافران همواره در تمامی ایام سال با کوچکترین تعطیلاتی به این استان سفر می کنند.

حال با توجه به تعطیلات چند روزه ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کشور، شاهد ورود مسافرین به استان گیلان از اواخر روز چهارشنبه هستیم و بر اساس آمار تمامی محورهای ورودی استان گیلان ترافیک روان در جریان است.

 با توجه به حجم مسافران ورودی به گیلان، مأموران راهنمایی و رانندگی به طور شبانه روزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان گیلان حضوری فعال و مستمر داشته و با خودروهای متخلف برخورد قانونی می کنند.

بر همین اساس و به گفته رییس پلیس راه گیلان، با توجه به تعطیلات روزهای یکشنبه و دوشنبه از پنج شنبه شاهد ورود حجم بالایی از مسافران به گیلان بودیم و ابن روند ادامه دار است.

سرهنگ جاور صفاری می گوید در چند روز اخیر 87 هزار و 164 خودرو وارد استان گیلان شده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 99 درصدی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 99 درصدی ورود خودرو به استان گیلان/87000 خودرو وارد گیلان شدند

رشد 99 درصدی ورود خودرو به استان گیلان/87000 خودرو وارد گیلان شدند