مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-06بين الملل

اطلاعات ارتش انگلیس: جنگ در اوکراین وارد مرحله جدیدی می شود


رکن اطلاعاتی ارتش انگلیس در ادعایی جدید گفت جنگ اوکراین در آستانه ورود به مرحله جدیدی است و بیشتر نبردها به یک جبهه تقریباً 350 کیلومتری در جنوب غربی کشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رکن اطلاعاتی ارتش انگلیس شنبه (ششم اوت) ادعا کرد که جنگ اوکراین در آستانه ورود به مرحله جدیدی است و بیشتر نبردها به یک جبهه تقریباً 350 کیلومتری در جنوب غربی از نزدیکی زاپروژیا تا خرسون و به موازات رودخانه دنیپر کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، وزارت دفاع انگلیس در توییتر اعلام کرد که نیروهای روسیه تقریباً به طور قطع در حال تجمع در جنوب اوکراین هستند که یا یک ضد حمله را پیش بینی می کنند یا در حال آماده سازی برای حمله احتمالی هستند.

به ادعای انگلیس، کاروان های طولانی کامیون های نظامی روسیه، تانک ها، توپخانه کششی و سایر سلاح ها همچنان از منطقه دونباس اوکراین دور می شوند و به سمت جنوب غربی می روند.

در این به روز رسانی ادعا شده که گروه های تاکتیکی گردان (BTG) که بین 800 تا 1000 نیرو را شامل می شود، در کریمه مستقر شده اند و تقریباً به طور قطع برای پشتیبانی از نیروهای روسی در منطقه خرسون استفاده خواهند شد .

طبق بیانیه اطلاعات ارتش انگلیس، نیروهای اوکراین بر روی پل ها، انبارهای مهمات، خطوط ریلی با فرکانس فزاینده در مناطق جنوبی اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات ارتش انگلیس: جنگ در اوکراین وارد مرحله جدیدی می شود

اطلاعات ارتش انگلیس: جنگ در اوکراین وارد مرحله جدیدی می شود