مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-06اقتصادي

سیل چقدر خسارت به کشور وارد کرد؟


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین های کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیلاب اخیر به 24 استان، یک هزار و 433 روستا، 133 شهر و 258 بخش خسارت وارد کرده است.

محمد حسن نامی روز شنبه در جریان سفر به استان مرکزی و در بدو ورود در پاویون دولت این استان در اراک، افزود: حامل سلام رییس جمهور به مردم شریف و ارزشمند استان مرکزی هستم.

وی بیان کرد: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین های کشاورزی، استخر های پرورش ماهی، کندو ها و احشام را برآورد خسارت کنند و یک کار زمان بری است که به احتمال زیاد 2 هفته طول می کشد.

رییس سازمان مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: برای برآورد خسارات خانه های مردم که تخریب شده نیز کارشناسان بنیاد مسکن باید اعلام کنند، راه و شهرسازی باید خسارات راه ها و پل های روستایی را توسط کارشناسان اعلام کند و سایر بخش ها نیز به همین منوال باید توسط دستگاه های مربوطه با کار کارشناسی برآورد خسارت شود.

نامی اظهار داشت: آنچه مهم است، مدیریت خوبی بود که در بیشتر استان ها انجام شد و در استان مرکزی نیز اطلاع رسانی و مدیریت خوبی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل چقدر خسارت به کشور وارد کرد؟

سیل چقدر خسارت به کشور وارد کرد؟